terça-feira, 5 de agosto de 2014

Think Pink



Hi everyone!
Yesterday I spent the afternoon at the beach, and it was so great that I lost track of time and ended up being there too long. When I arrived home I showered really quickly and with wet hair and no make up (a first for me) took this photos before the sun went down completely and before going out to dinner.
The skirt is an old favorite of mine, my favorite colour is pink and I just love every detail of this skirt.

At the beach a funny thing happened, when we parked the car there was a dog there under a car, he was really small and looked kind of lost. I tried to pet him but he was to scared and I thought to myself, must be an abandoned dog, street dogs don't look so frightened by such small girls. A few hours later, I went to the public restrooms and saw a sign about a missing dog with photos, and it was him! I called the number and told the owners where I fond him and they went there to get him and were very great-full.
I do not own any pets but I'm crazy about dogs and one day I would like to have one, so I can understand the suffering of the owners who were looking for him. And I am always happy to help people, I believe that If you do good things, good things will happen to you, and one day as a doctor I wanna be able to help people and make their lives better.

Have a wonderful day!
See you soon,
Tere


Olá a todos!
Ontem passei o dia na praia e estava um tempo ótimo, tão bom que perdi a noção do tempo e acabei por lá ficar até bastante tarde. Em casa, tomei banho mesmo rápido, e ainda de cabelo molhado e sem maquilhagem (o que não é muito habitual em mim) tirámos estas fotos na varanda antes que o sol se pusesse por completo.
A saia é antiga mas gosto mesmo muito dela, a minha cor favorita é o rosa e adoro cada detalhe desta saia.

Na praia aconteceu uma coisa engraçada, quando estacionámos o carro havia um cachorro escondido debaixo de um carro, muito pequeno e parecia um pouco perdido. Tentei chamá-lo, mas ele estava com medo e eu pensei comigo mesmo, deve ser um cão abandonado, os cães de rua não ficam assustados com meninas pequeninas! :p
Algumas horas mais tarde, fui para à casa-de-banho da praia e vi um anúncio um cão desaparecido com fotos, e era ele! Liguei para o número e disse aos proprietários onde o tinha encontrado e eles foram lá buscá-lo e ficaram mesmo agradecidos.
Eu não tenho nenhum animal de estimação, mas adoro cães e um dia gostaria de ter um, assim que consigo compreender o sofrimento dos proprietários que estavam desesperados à procura dele. Estou sempre feliz em ajudar as pessoas, eu acredito que se fizermos coisas boas, coisas boas nos acontecerão, e um dia como médica quero ser capaz de ajudar as pessoas e tornar as suas vidas melhores.

Até à proxima,
Tere








What I'm wearing:
Skirt - Pull&Bear (old)
Top - H&M (S/S 2014)
Necklace - Lefties (S/S 2014)

2 comentários: